Jouw situatie is uniek. Wij kunnen luisteren.

Office support

Ben je een (startende) ondernemer die administratieve activiteiten uit handen wilt geven óf kamp je met onderbezetting van jouw secretariaat, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Zo zijn er nog vele situaties op te noemen waarin je onze ondersteuning kunt gebruiken.

Onderbezetting en/of overbrugging

Door onze inzet zijn de continuïteit en kwaliteit van jouw secretariaat gewaarborgd, bijvoorbeeld als jouw secretariaat tijdelijk “onbemand” of onderbezet is. Je kan ons oproepen tijdens afwezigheid (wegens ziekte, vakantie- of zwangerschapsverlof) van jouw vaste krachten. Als jouw secretariaat tijdelijk extra ondersteuning kan gebruiken. Of ter overbrugging van een periode die zich voor kan doen bij een “wisseling van de wacht”.

Gedeeltelijke ondersteuning

Heeft jouw organisatie (nog) geen behoefte aan een (extra) full-time secretaresse? Maar je wilt wel gedeeltelijk of voor specifieke secretariële taken de ondersteuning van een ervaren secretaresse? Dan kan je op flexibele wijze gebruik maken van onze diensten.

Projecten

Wanneer jouw secretariaat of jij zelf door de omvang van de reguliere werkstroom, tijdgebrek heeft om een bepaald project of evenement in goede banen te (laten) leiden, kunnen wij op projectbasis een goed alternatief zijn. Het “even” organiseren van een klantenbijeenkomst kost vaak meer tijd dan in eerste instantie gedacht wordt, want je doet het goed of je doet het niet.

Door gebruik te maken van deze nieuwe activiteit, heb jij je handen vrij voor jouw core-business.

Een kleine greep uit de soort activiteiten waarvoor je een beroep op ons kunt doen:

  • verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • verzorgen van de acquisitie-administratie;
  • agendabeheer;
  • archiveren en archiefbeheer;
  • notuleren van vergaderingen en het verzorgen van de distributie van de notulen;
  • verwerken inkomend telefoonverkeer;
  • verzorgen presentaties, evenementen;
  • voorraadbeheer;
  • alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals factureren, inboeken facturen, debiteuren- en crediteurenbewaking;
  • urenregistratie;
  • afwikkeling personeelszaken zoals in-/uitdiensttredingen, salarisadministratie, wagenparkbeheer, registreren verlof- en ziektedagen.